OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
Na uczestników szkolenia ”Praktyczne wykorzystanie Facebooka w marketingu i reklamie, firma na Facebooku, szkolenie Facebook” dla kadry administracyjnej i kierowniczej Uniwersytetu Śląskiego w ramach projektu „Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”
POWR.03.05.00-00-Z301/18-00
Koordynator Projektu ogłasza nabór na szkolenie z zakresu Praktyczne wykorzystanie Facebooka w marketingu i reklamie, firma na Facebooku, szkolenie Facebook dla kadry administracyjnej i kierowniczej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
NABÓR ODBĘDZIE SIĘ W DNIACH 19 września – 20 października 2023 roku do godz. 15.30
Termin szkolenia:
6 oraz 8-9 listopada 2023 stacjonarnie w godz. 9.00-16.00
Dokumenty należy składać w formie papierowej
Uczestnikiem szkolenia może być pracownik kadry administracyjnej i kierowniczej, który w wyznaczonym terminie dostarczy do Działu HR do pokoju 421, ul. Bankowa 14 komplet dokumentów * (dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane). Pracownicy kampusów Cieszyn, Chorzów i Sosnowiec oraz osoby z niepełnosprawnościami mogą dostarczyć dokumenty w formie elektronicznej (skan lub zdjęcie) na adres juwm.zintegrowane@us.edu.pl, a następnie dostarczyć oryginały przed rozpoczęciem szkolenia. Nadmieniamy, że zgodnie z wytycznymi programu POWER oraz obowiązującym regulaminem rekrutacji, warunkiem formalnym uczestnictwa w szkoleniu jest dostarczenie kompletu wymaganej dokumentacji w wersji papierowej przed rozpoczęciem szkolenia. W związku z pojawiającymi się pytaniami odnośnie możliwości wykorzystania w procesie rekrutacji podpisu elektronicznego, informujemy, że biorąc pod uwagę ww. regulacje oraz formalnie niezakończony proces wdrażania elektronicznego obiegu i archiwizacji dokumentów w Uniwersytecie, dokumenty podpisane z jego użyciem nie będą przyjmowane.
UWAGA! W załączniku nr 7b wymagany jest podpis bezpośredniego przełożonego. Jeśli uzyskanie podpisu przełożonego na dokumencie w terminie rekrutacji nie jest możliwe, prosimy o przekierowanie maila ze zgodą bezpośredniego przełożonego na udział w szkoleniu oraz przyznaniem 0-1 pkt za tematykę formy wsparcia zbieżną z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy (adres email: juwm.zintegrowane@us.edu.pl).
Komplet dokumentów zawiera:
Załącznik nr 2 b Formularz zgłoszeniowy dla pracowników kadry kierowniczej i administracyjnej
Załącznik nr 3 b Deklaracja uczestnictwa w Projekcie
Załącznik nr 4 b Formularz danych osobowych uczestnika Projektu
Załącznik nr 5 (a lub b) Oświadczenie uczestnika projektu
Załącznik nr 7 (a lub b) Wzór karty zgłoszenia do formy wsparcia dla pracowników kadry administracyjnej
Rekrutacja odbywa się na podstawie Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie pracowników kadry akademickiej, kadry kierowniczej oraz kadry administracyjnej.
Uwaga.
Decyzją Koordynatora Projektu, osoby, które są pracownikami Centrum Promocji otrzymają + 5 pkt w procesie rekrutacji.
W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów decyduje kolejność zgłoszeń.
W szkoleniu weźmie udział maksymalnie 15 osób w grupie.
Szkolenie będzie odbywało stacjonarnie w sali budynku na terenie kampusu Uniwersytetu Śląskiego
*komplet dokumentów (załączniki 2,3,4,5,7) dotyczy pracowników, którzy nie brali udziału w szkoleniach w ramach projektu „Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”; w przypadku, gdy pracownik wypełnił już wcześniej dokumenty prosimy o dostarczenie jedynie załącznika 5b i 7b.