Przejdź do treści

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW na uczestników szkolenia „Pisanie i redagowanie tekstów dla mediów, reklamowych i na potrzeby własne uczelni”

Dodane przez agnieszka.wawo… - pon., 10/02/2023 - 15:27
ogłoszenie o naborze

OGŁOSZENIE O NABORZE UZUPEŁNIAJĄCYM KANDYDATÓW

Na uczestników szkolenia „Pisanie i redagowanie tekstów dla mediów, reklamowych i na potrzeby własne uczelni” dla kadry administracyjnej i kierowniczej Uniwersytetu Śląskiego w ramach projektu „Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany” POWR.03.05.00-00-Z301/18-00

 

NABÓR ODBĘDZIE SIĘ W DNIACH 02 – 13 października 2023 do godz. 13.00

Termin szkolenia: 16, 17 i 18 października (formuła online)

Dokumenty należy składać w formie papierowej

Uczestnikiem szkolenia może być pracownik kadry administracyjnej i kierowniczej, który w wyznaczonym terminie dostarczy do Działu HR do pokoju 421, ul. Bankowa 14  komplet dokumentów* (dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane). Pracownicy kampusów Cieszyn, Chorzów i Sosnowiec oraz osoby z niepełnosprawnościami mogą dostarczyć dokumenty w formie elektronicznej (skan lub zdjęcie) na adres juwm.zintegrowane@us.edu.pl, a następnie dostarczyć oryginały przed rozpoczęciem szkolenia.  Nadmieniamy, że zgodnie z wytycznymi programu POWER oraz obowiązującym regulaminem rekrutacji, warunkiem formalnym uczestnictwa w szkoleniu jest dostarczenie kompletu wymaganej dokumentacji w wersji papierowej przed rozpoczęciem szkolenia. W związku z pojawiającymi się pytaniami odnośnie możliwości wykorzystania w procesie rekrutacji podpisu elektronicznego, informujemy, że biorąc pod uwagę ww. regulacje oraz formalnie niezakończony proces wdrażania elektronicznego obiegu i archiwizacji dokumentów w Uniwersytecie, dokumenty podpisane z jego użyciem nie będą przyjmowane. 

UWAGA!  W załączniku nr 7b wymagany jest podpis bezpośredniego przełożonego. Jeśli uzyskanie podpisu przełożonego na dokumencie w terminie rekrutacji nie jest możliwe, prosimy o przekierowanie maila ze zgodą bezpośredniego przełożonego na udział w szkoleniu oraz przyznaniem 0-1 pkt za tematykę formy wsparcia zbieżną z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy (adres email: juwm.zintegrowane@us.edu.pl).

Komplet dokumentów zawiera:

Załącznik nr 2 b Formularz zgłoszeniowy dla pracowników kadry kierowniczej i administracyjnej

Załącznik nr 3 b  Deklaracja uczestnictwa w Projekcie

Załącznik nr 4 b  Formularz danych osobowych uczestnika Projektu

Załącznik nr 5 (a lub b) Oświadczenie uczestnika projektu

Załącznik nr 7 (a lub b) Wzór karty zgłoszenia do formy wsparcia dla pracowników kadry administracyjnej

Rekrutacja odbywa się na podstawie Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie pracowników kadry akademickiej, kadry kierowniczej oraz kadry administracyjnej.

W szkoleniu weźmie udział maksymalnie 10 osób w grupie.

*komplet dokumentów (załączniki 2,3,4,5,7) dotyczy pracowników, którzy nie brali udziału w szkoleniach w ramach projektu „Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”; w przypadku, gdy pracownik wypełnił już wcześniej dokumenty prosimy o dostarczenie jedynie załącznika 5b i 7b.

PROGRAM SZKOLENIA