OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
Na uczestników szkolenia „Prawo pracy dla osób kierujących zespołem pracowników” dla kadry administracyjnej i kierowniczej Uniwersytetu Śląskiego w ramach projektu „Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany” POWR.03.05.00-00-Z301/18-00
NABÓR ODBĘDZIE SIĘ W DNIACH 13 - 26 października 2023 roku
Terminy szkolenia:
Grupa 1 – 31 października i 2 listopada 2023
Grupa 2 – 15 i 30 listopada 2023
Grupa 3 – 21 i 29 listopada2023
każdego dnia w godz. 9.00 – 15.00, w sumie 14h na grupę
Decyzją koordynatora projektu kierownicy i osoby kierujące zespołem otrzymają dodatkowe 3 pkt. w procesie rekrutacji.
Dokumenty należy składać w formie papierowej
Uczestnikiem szkolenia może być pracownik kadry administracyjnej i kierowniczej, który w wyznaczonym terminie dostarczy do Działu HR do pokoju 421, ul. Bankowa 14 komplet dokumentów* (dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane). Pracownicy kampusów Cieszyn, Chorzów i Sosnowiec oraz osoby z niepełnosprawnościami mogą dostarczyć dokumenty w formie elektronicznej (skan lub zdjęcie) na adres juwm.zintegrowane@us.edu.pl, a następnie dostarczyć oryginały przed rozpoczęciem szkolenia. Nadmieniamy, że zgodnie z wytycznymi programu POWER oraz obowiązującym regulaminem rekrutacji, warunkiem formalnym uczestnictwa w szkoleniu jest dostarczenie kompletu wymaganej dokumentacji w wersji papierowej przed rozpoczęciem szkolenia. W związku z pojawiającymi się pytaniami odnośnie możliwości wykorzystania w procesie rekrutacji podpisu elektronicznego, informujemy, że biorąc pod uwagę ww. regulacje oraz formalnie niezakończony proces wdrażania elektronicznego obiegu i archiwizacji dokumentów w Uniwersytecie, dokumenty podpisane z jego użyciem nie będą przyjmowane.
UWAGA! W załączniku nr 7b wymagany jest podpis bezpośredniego przełożonego. Jeśli uzyskanie podpisu przełożonego na dokumencie w terminie rekrutacji nie jest możliwe, prosimy o przekierowanie maila ze zgodą bezpośredniego przełożonego na udział w szkoleniu oraz przyznaniem 0-1 pkt za tematykę formy wsparcia zbieżną z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy (adres email: juwm.zintegrowane@us.edu.pl).
Komplet dokumentów zawiera:
Załącznik nr 2 b Formularz zgłoszeniowy dla pracowników kadry kierowniczej i administracyjnej
Załącznik nr 3 b Deklaracja uczestnictwa w Projekcie
Załącznik nr 4 b Formularz danych osobowych uczestnika Projektu
Załącznik nr 5 b Oświadczenie uczestnika projektu
Załącznik nr 7 b Wzór karty zgłoszenia do formy wsparcia dla pracowników kadry administracyjnej
Rekrutacja odbywa się na podstawie Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie pracowników kadry akademickiej, kadry kierowniczej oraz kadry administracyjnej.
W szkoleniu weźmie udział maksymalnie 12 osób w grupie.
Szkolenie będzie odbywało się w budynkach w obrębie kampusu centralnego Katowicach (ul. Bankowa lub Uniwersytecka).
*komplet dokumentów (załączniki 2,3,4,5,7) dotyczy pracowników, którzy nie brali udziału w szkoleniach w ramach projektu „Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”; w przypadku, gdy pracownik wypełnił już wcześniej dokumenty prosimy o dostarczenie jedynie załącznika 5b i 7b.