Zaproszenie do udziału w warsztacie dla studentów Wydziału Nauk Społecznych
Serdecznie zapraszamy studentów II i III roku studiów pierwszego stopnia oraz I I II roku studiów drugiego stopnia na warsztat z zakresu specyfiki działania firmy prowadzącej badania z wykorzystaniem nowoczesnych metod badawczych o charakterze ilościowym i jakościowym.
Uczestnicy warsztatu dowiedzą się, między innymi:
- jak funkcjonuje rynek badań marketingowych/społecznych;
- jak działają agencje badawcze;
- kim są klienci i dostawcy usług dla agencji badawczych;
- jak przebiega proces badawczy, realizowany przez agencję badawczą.
Ponadto będą mieli okazję zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie:
- projektowanie badania z punktu widzenia różnych zaangażowanych podmiotów;
- przygotowania briefu;
- przygotowania oferty;
- przygotowania symulacji realizacji procesu badawczego.
Warsztat odbędzie się w dniu 07.12.2021 (wtorek) w godzinach 11.30-15.30 w formie zdalnej.
Udział w warsztacie jest bezpłatny. Po zakończeniu warsztatu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa.
Rekrutacja na warsztat odbędzie się w terminie: 29.11-02.12.2021r
Komplet dokumentów potrzebnych do zgłoszenia jest dostępny pod linkiem: https://uniwersytetslaski-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/katarzyna_glaz_o365_us_edu_pl/Eur1eq_6YJxDrxraRvybw5UB6eL5haafd3GqYnKJLqNmqA?e=g9u27e
Proszę pobrać i wypełnić dokumenty znajdujące się w linku.
Oryginały dokumentów PODPISANE WŁASNORĘCZNIE, proszę składać w pokoju 10A w godzinach 9.00-14.30.
UWAGA: W załączniku nr 1 średnią potwierdza dziekanat.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 32 359 18 14 lub mailowy: katarzyna.glaz@us.edu.pl.
* Szkolenie poprowadzi Piotr Idzik – od kilkunastu lat profesjonalny badacz rynku. Od 14 lat Dyrektor Zarządzający MASMI, od 11 w roli kierującego polskim biurem. Poprzednie doświadczenia zbierał w Polsce (TNS) i zagranicą (GfK Ukraine). Zrealizował dziesiątki badań w kraju i regionie CEE. Z chęcią łączy badania offline z nowoczesnymi metodami badawczymi. Jego konikiem są procesy w duchu human centric dające głębokie insighty i zrozumienie zachowań i motywacji konsumentów. Magister socjologii, oraz licencjat marketingu i zarządzania oraz stosunków międzynarodowych. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii i ESOMAR. W tym pierwszym autor artykułów, mówca w ramach inicjatywy Praktyka Nauce – Nauka Praktyce, gospodarz sesji plenarnych różnych konferencji.