OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
Na uczestników szkolenia „Pierwsza pomoc przedmedyczna” dla kadry administracyjnej i kierowniczej Uniwersytetu Śląskiego w ramach projektu „Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”
POWR.03.05.00-00-Z301/18-00
Koordynator Projektu ogłasza nabór na szkolenie z zakresu Pierwszej pomocy przedmedycznej dla kadry administracyjnej i kierowniczej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
NABÓR ODBĘDZIE SIĘ W DNIACH 21 sierpnia – 22 września 2023 do godz. 15:30
Terminy szkoleń:
1) 23-24.10 - 8 miejsc
2) 8-9.11 - 9 miejsc
Dokumenty należy składać w formie papierowej
Uczestnikiem szkolenia może być pracownik kadry administracyjnej i kierowniczej, który w wyznaczonym terminie dostarczy do Rektoratu do pok. 0.35, ul. Bankowa 12 komplet dokumentów * (dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane). Pracownicy kampusów Cieszyn, Chorzów i Sosnowiec oraz osoby z niepełnosprawnościami mogą dostarczyć dokumenty w formie elektronicznej (skan lub zdjęcie) na adres juwm.zintegrowane@us.edu.pl, a następnie dostarczyć oryginały przed rozpoczęciem szkolenia. Nadmieniamy, że zgodnie z wytycznymi programu POWER oraz obowiązującym regulaminem rekrutacji, warunkiem formalnym uczestnictwa w szkoleniu jest dostarczenie kompletu wymaganej dokumentacji w wersji papierowej przed rozpoczęciem szkolenia. W związku z pojawiającymi się pytaniami odnośnie możliwości wykorzystania w procesie rekrutacji podpisu elektronicznego, informujemy, że biorąc pod uwagę ww. regulacje oraz formalnie niezakończony proces wdrażania elektronicznego obiegu i archiwizacji dokumentów w Uniwersytecie, dokumenty podpisane z jego użyciem nie będą przyjmowane.
UWAGA! W załączniku nr 7b wymagany jest podpis bezpośredniego przełożonego. Jeśli uzyskanie podpisu przełożonego na dokumencie w terminie rekrutacji nie jest możliwe, prosimy o przekierowanie maila ze zgodą bezpośredniego przełożonego na udział w szkoleniu oraz przyznaniem 0-1 pkt za tematykę formy wsparcia zbieżną z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy (adres email: juwm.zintegrowane@us.edu.pl).
Komplet dokumentów zawiera:
Załącznik nr 2 b Formularz zgłoszeniowy dla pracowników kadry kierowniczej i administracyjnej
Załącznik nr 3 b Deklaracja uczestnictwa w Projekcie
Załącznik nr 4 b Formularz danych osobowych uczestnika Projektu
Załącznik nr 5 b Oświadczenie uczestnika projektu
Rekrutacja odbywa się na podstawie Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie pracowników kadry akademickiej, kadry kierowniczej oraz kadry administracyjnej.
W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów decyduje kolejność zgłoszeń.
Szkolenia odbywać się będą w grupach liczących maksymalnie 10 osób. Szkolenie w formie stacjonarnej odbędzie się na terenie kampusu Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Szkolenia są dwudniowe i odbywają się w godz. 8:30-15:30.
*komplet dokumentów (załączniki 2,3,4,5,7) dotyczy pracowników, którzy nie brali udziału w szkoleniach w ramach projektu „Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”; w przypadku, gdy pracownik wypełnił już wcześniej dokumenty prosimy o dostarczenie jedynie załącznika 5b i 7b.