Zamknięte szkolenie dla kadry dydaktyczno-badawczej i badawczej kierunku Projektowania Gier i Przestrzeni Wirtualnej Wydziału Sztuki i Nauk o Edukacji z zakresu podstaw obsługi grafiki w silnikach gier komputerowych Unity 3D oraz Unreal Engine 5.
Zakres kursu - dwa bloki tematyczne:
- Unreal Engine 5 ➜ 4x4h (45 min)
- Unity 3D ➜ 4x4h (45 min)
Razem: 8 spotkań = 32h (45 min)
Tematyka obydwu spotkań obejmować będzie:
1. Podstawy korzystania z silnika gry:
- instalacja, interfejs, widok gry (Viewport), panel modyfikacji (Details Panel), przeglądarka zasobów (Content Browser).
2. Tworzenie poziomu gry (Level Design):
- import obiektów, dodawanie obiektów na scenę, narzędzia kreacyjne (tworzenie geometrii, tworzenie terenu), zarządzanie projektem, blockout, modułowość.
3. Animacja:
- typy animacji, import animacji, interaktywność animacji, tworzenie zdarzeń animacyjnych, tworzenie sekwencji filmowych.
4. Rendering:
- różne systemy renderowania, Physically based rendering (PBR) w czasie rzeczywistym, ustawienia projektu (Świata gry), shadery, materiały, tekstury.
5. Zagadnienia programistyczne:
- tworzenie skryptów (różne systemy), wywoływanie zdarzeń, konstruktory, generatory.
Czas trwania: 32h (45 min.)
Liczba uczestników: 4
Termin: styczeń - luty 2023
- O projekcie
- Aktualności
- Student
- Pracownik
- Harmonogram
- Zamówienia Publiczne
- Dokumenty
- Programy międzynarodowe
- Kontakt